Het gebruik van documenten toevoegen en/of verwijderen kan alleen in de proefperiode of met een betaald abonnement van DEDDO.
Let op: Je kan documenten die verzonden zijn naar een klant niet meer verwijderen.
Er zijn vaak verschillende documenten die je gebruikt om een goede calculatie/offerte tot stand te brengen. Het is dan handig om later terug te kunnen zien waar je calculatie/offerte op is gebaseerd. Om deze reden kan je in DEDDO eenvoudig deze documenten opslaan bij de calculatie/offerte.
ā
Video:
Hieronder een korte video over hoe je documenten toevoegt aan de calculatie/offerte. Onder de video is ook een uitgebreid stappenplan terug te vinden met screenshots.
Documenten toevoegen:
Selecteer in het overzicht bij welke calculatie/offerte je een document wilt toevoegen.
ā
Als je in een calculatie/offerte zit, klik je bovenin op het tabblad 'Documenten'.
ā
In het documentenoverzicht klik je vervolgens op de knop 'Document toevoegen'.
Vervolgens selecteer je het document dat je wilt toevoegen.
Tip: Je kan meerdere documenten selecteren en tegelijkertijd toevoegen aan je offerte. Dit doe je door op het eerste document te klikken en vervolgens de shift toets op je toetsenbord ingedrukt te houden en daarna op het laatste bestand te klikken wat je wil uploaden.
Je kan ook door de ctrl (op PC) of cmd (Mac) toets ingedrukt te houden en door vervolgens op alle documenten los te klikken een selectie maken van meerdere bestanden.
Het document is nu zichtbaar in het documentenoverzicht en weer te downloaden door op de naam van het document te klikken.
Documenten verwijderen
Om een document te verwijderen, klik je op het icoon van de prullenbak bij het betreffende document.
Vervolgens bevestig je dat je het document wilt verwijderen door op 'Document verwijderen' te klikken.
Documenten meesturen met de offerte:
Lees in het volgende artikel hoe je documenten toevoegt bij het versturen van de offerte uit DEDDO: Hoe verstuur ik een offerte inclusief documenten?