Let op: Voor het koppelen van DEDDO en Stiho heb je een account nodig bij Stiho. De koppeling werkt via een aanvraagproces welke bij Stiho in behandeling wordt genomen. Dit kan tot 5 werkdagen in beslag nemen.
Video
Hieronder een korte video over hoe je de koppeling tussen DEDDO en Stiho tot stand brengt. Onder de video is ook een uitgebreid stappenplan terug te vinden met screenshots.
Stappenplan:
Om de koppeling met Stiho te realiseren navigeren we in DEDDO, rechtsboven naar je account.
Klik vervolgens in het menu op 'Koppelingen'.
In het koppelingenoverzicht is een tegel voor Stiho, het kan zijn dat je naar beneden moet scrollen om deze tegel in beeld te krijgen. Klik bij de tegel op 'Koppeling aanvragen'.
Er verschijnt nu een pop-up waarin je het e-mailadres moet invullen welke je gebruikt voor je account met Stiho. Tevens is het ook optioneel om je klantnummer in te vullen van Stiho. Dit helpt bij het bespoedigen van de aanvraag. Vervolgens klik je op 'Aanvragen'.
We zien nu de tegel van Stiho onder de Actieve koppelingen verschijnen. In dee tegel staat nu rechtsboven een blauwe zandloper. Als je met de muis over deze zandloper gaat, dan zien we de datum van de aanvraag bij de koppeling verschijnen. Het verwerken van deze aanvraag kan tot 5 werkdagen in beslag nemen.
Wanneer je aanvraag is behandeld, zal je een e-mail ontvangen waarin bevestigd wordt dat de koppeling is gemaakt.
Vanaf nu is bij de calculaties en factuurregels onder de knop 'Uit groothandel toevoegen' de optie 'Stiho' te zien en gebruiken.
Wil je weten hoe je artikelen van Stiho toevoegt aan je calculatie of factuur? Dan kan je dat teruglezen in het volgende artikel: Artikelen uit Stiho toevoegen aan je calculaties of facturen | DEDDO helpcentrum