Video:
Hieronder een korte video over hoe je notities kan toevoegen bij een klant. Onder deze video is ook een stappenplan met afbeeldingen te vinden.
Stappenplan:
Om een notitie te maken gaan we eerst naar een klant waar we een notitie aan toe willen voegen. Als we bij de klant zijn staat er rechts bovenin een icoon van een notitieblok klik hier op
Dit opent een kladblok waarin je tekst kan typen. Deze tekst kan opgemaakt worden.
De notitie kan verschoven worden naar een andere plek om zo meer overzicht te krijgen op andere zaken in het klantenscherm mocht dit nodig zijn. Dit doe je door op de zes puntjes te klikken en de muisknop ingedrukt te houden.
De notities kunnen ook groter of kleiner op het scherm worden weergegeven door met je muis op één van de hoeken te staan, te klikken en te verslepen.
Tenslotte kan je het kladblok weer sluiten door op het kruisje te klikken, dit slaat de wijzigingen op en ze zullen vervolgens na opnieuw openen weer zichtbaar zijn.
Aan het icoon is nu ook te herkennen dat er notities aanwezig zijn, omdat het icoon nu wordt weergegeven met 'regels'.
Ter info: Als je het tabblad van DEDDO sluit of naar een andere pagina navigeert terwijl je bezig bent met notities die je nog niet hebt opgeslagen, zullen deze wel opgeslagen worden. We geven alleen geen indicatie bij het verlaten van de pagina met notities.